Generalforsamling 19. marts 2015

Generalforsamling 19. marts 2015

Generalforsamling 19. marts 2015 150 150 Grundejerforeningen Solsortevej

Ans d. 19. marts 2015

Referat af Generalforsamling afholdt i AICK’s lokaler 19. marts 2015.
Mødet var varslet korrekt.
Der var mødt 23 beboere op, hvilket er meget flot fremmøde.
Britta Petersen blev valgt til ordstyrer. Tak til Britta for indsatsen.

Velkomst ved formand Helle Damgaard.
Bestyrelsens beretning blev derefter fremlagt:
Arealet, benævnt stk 3, vil igen i 2015 have første prioritet på aktivitetsdagen, som i år er fastsat til lørdag d. 18 april, hvor vi håber på stort fremmøde af frivillige hænder.
Der er i 2014 giver 1000,00 kr til de to beboere der har påtaget sig at klippe græs på fællesarealerne.
Det er bestemt at GRF sender en bårebuket ved dødsfald blandt beboerne.

Herefter var det Kasserens beretning om regnskabet det forløbne år:
Kassebeholdning ved sidste GRF generalfors.: 2218,14 kr
indtægter 2014 13711,03 kr
ialt 15929,17 kr
udgifter 2014 6063,53 kr
kassebeholdning pr 19/3 2014 9865,64 kr
Regnskabet er godkendt af revisor Kim Renè Jensen og bestyrelsen.

Dernæst indkomne forslag:
Kun een kan træde ud af bestyrelse ad gangen.
Dette blev vedtaget: Kun een eller max 50% af til enhver tid siddende bestyrelse.

Bestyrelsesmedlemmer bliver valgt for to år ad gangen.
Dette blev vedtaget, derefter kan man sagtens genvælges eller vælge at fratræde.
Enighed på begge punkter gør, at vi ikke behøver at ændre i vedtægterne

Skal regnskabsåret gå fra 1/1 til 31/12?
Ja, dette blev også vedtaget med det samme af alle.

Budgetplanlægning for 2015: Ikke de store udgifter regner vi med, men på sigt vil anskaffelse af havetraktor være et stort ønske.

De to “plæneklippere” Leif Nielsen og Svend Vestergaard blev spurgt om de ville fortsætte med at slå græsset i 2015, og de sagde helt bestemt JA.

Kontingentet for 2015 blev fastsat til 400,00 kr pr husstand, som vi beder jer indbetale på konto nummer: 7844 1104300 inden 1. maj 2015.

Hjertesuk fra kassereren: Vil I kigge efter, om I har lagt pengene ind til automatisk betaling og så evt. rette beløbet til 400,00 kr som vedtaget nu? Og… vil I skrive husnummer på ved indbetaling. Det letter arbejdet en hel del.

Helle Damgaard blev genvalgt til formand.
Næstformand blev Karen Pedersen (genvalgt)
Suppleanter: Ole Thiel og Sanne Overgård (begge genvalgt)
Kasserer: Britta Petersen (ny)
Revisor: Kim Renè Jensen, suppleant: Jørgen Nielsen (begge genvalgte)

Birgitte og Kim ønsker ikke at fortsætte som medlemmer af festudvalget, og der
blev desværre ikke fundet andre der ville tage over.

Derefter var mødet slut.